(feltöltve: 2025. május 3.)
A 2025. június 27-i elbírálású igazgatói pályázat keretében Stergericsné Bertalan Eszter pályázó nyilatkozott arról, hogy hozzájárul a pályázatának részét képező, a köznevelési intézmény vezetésére, fejlesztésére vonatkozó programnak a köznevelési intézmény honlapján történő közzétételéhez.
(hatályos: 2024. szeptember 1.)
A dunakiliti Dr. Batthyány-Strattmann László Általános Iskola 7. osztályos diákjai (17 tanuló), egy 8. osztályos tanuló és 2 pedagógus kísérő a Határtalanul program keretében a Magyar Kormány támogatásával 5 napos kiránduláson vett részt április 17-21-ig Erdélyben. Nyertes pályázatunk címe: Románia - Székelyföld kincsei-Sóvidék csodái, azonosítója: HAT-KP-1-2022/1-000645.
(feltöltve: 2025. január 29.)
A házirend az iskola diákjainak alkotmánya. Rögzíti a jogokat és a kötelességet, valamint az iskola munkarendjét. Útmutatóként szolgál az intézményi normák érvényesítése tekintetében az eredményes nevelő-oktató munka szolgálatában.
A házirend szabályai – mint a törvény felhatalmazásán alapuló iskolai belső jogi normák – kötelezőek az intézménnyel jogviszonyban álló minden személyre, tanulóra, pedagógusra és más alkalmazottra egyaránt. A házirendben nem szabályozott területekre a magasabb rendű jogszabályok az irányadók.
(feltöltve: 2025. január 29.)
A nevelési programban megfogalmazott alapértékek közül fontos kiemelni a harmonikus személyiségfejlesztésre, valamint a szilárd alapkészségek kialakítására történő eredményes felkészítés pedagógiai célrendszerét. Nevelőtestületünk szellemileg, erkölcsileg és testileg egészséges nemzedékeket kíván kibocsátani a XXI. század értékeinek megfelelően az intézményből. Mindazokat az alapértékeket (...) közvetíteni igyekszik az iskola, amellyel a felnövekvő fiatal generációk a szűkebb és tágabb társadalmi környezetben érvényesülni és alkalmazkodni képesek. (...) Nevelési célkitűzéseink megvalósításában számítunk partnereink együttműködési készségére.
A helyi tanterv (...) tartalmazza az alapfokú nevelési-oktatási szakaszban kötelezően megvalósítandó iskolai feladatokat, de tükrözi az iskola egyéni arculatát meghatározó elemeket is. A szilárd alapkészségek kialakítását célzó tantárgyak óraszámai kellő súllyal épültek be az óratervekbe. Az idegen nyelvi kultúra korai megalapozását, megszerettetését a német első osztálytól történő bevezetése szolgálja. A tanórán kívüli tevékenységrendszer – napközi-otthonos, tanulószobai ellátás, szakkörök, sportkörök – eredményesen egészíti ki a nappali rendszerű iskolai képzést, kielégíti a tanulók egyéni érdeklődését, s hozzájárul az iskola hagyományrendszerének gazdagításához. Az iskola, szolgáltatási lehetőségeit meghaladó érdeklődést és tehetségfejlesztést szolgáló szülői-tanulói igényeket társintézményekkel történő együttműködés útján igyekszünk biztosítani.
(feltöltve: 2025. január 29.)
Jelen szervezeti és működési szabályzatot a tanulók, szüleik, az munkavállalók és más érdeklődők megtekinthetik az igazgatói irodában, munkaidőben, továbbá az intézmény honlapján. Jelen szervezeti szabályzatot az intézmény nevelőtestülete 2025. január 20-i határozatával fogadta el. A szervezeti és működési szabályzat és mellékleteinek betartása az intézmény valamennyi munkavállalójára, tanulójára nézve kötelező érvényű. A szervezeti és működési szabályzat az igazgató jóváhagyásának időpontjával lép hatályba, és határozatlan időre szól.